ne olursan ol gel, ama çok uzun kalma

mevlevi tekkesi değil canım burası

12 Mart 2010 Cuma

kadınlar günü

Dünya halkları ikiye ayrılır, erkek halkları ve kadın halkları, kadın halklarına hak verilmediği için, kadınlar bir hak arama mücadelesine girişmişlerdir, bunu kendilerine hak gören erkekler, mücadele etmek bizim işimiz, elinin hamuruyla erkek işine karışma single’ını piyasaya sürdükten sonra en çok dinlenen albüm olmuştur, öyle ki kimi kadınlar ilerleyen yüzyıllarda bu şarkıyı diline dolamıştır (bkz. Kadın ve aileden sorumlu devlet bakanı Selma aliye kavaf)

Tabi durur mu kadın halklar, çekmişler kendilerine çekilen kılıcı, tabancayı, tokadı, küfrü sineye, çocuklarım var, ben bunları büyütenim, günü gelir, senden de hesap sordurturum demiş kimileri, kimileri de önüme kıvanç tatlıtuğ koysanız, ben bu lokantanın yemeğini yemem, bile demiş.

İşte böyle diyenler, sen kalk bir gün başkaldır devlete, devlet dediysek, babasına saygısı olmayanın, devletine saygıyı olur mu? Bugün kızını dövmeyen, yarın dizini döver demişiz. Yani, ana-oğul bir olsanız da benim kutsal ruhuma asla, sahip olamayacaksınız demiş. Yahu neden bütün peygamberler erkek, demişler, kadınlardan bahsederken. Devlet dediysek, bunların toplamı ediyor işte.

İşte bu kadın haklarını arayanların aradığı haklar, bir yerde de o devlete başkaldırmakmış, onun içindir dünya kadınlar günü, tekrar dünya emekçi kadınlar günü olarak bahsedilmek durumunda kalsın medyada, medya dediysem kadın haber spikeri de etek giydiyse tadınmaz yenmez yani, yani devletimiz ne yapsın erkek halkımız, kadın halkımızın bir bireyine hem de haber sunarken, yani cinsel dürtüler diyorum, aman benim karının cinsel dürtüsü olsa onu öldürürüm.

Ama benim içimden geldi lan, dünya emekçi kadınlar günü, bugün de kutlu olsun.

Not: bu yazıyı yazmama sebep, çocukken annemin katıldığı günlerde, kadınların çok olması, hatta hepsinin onlardan olması, onların sıkıntıları yakından dinleme fırsatı bulmuş olmamdır. Anne ne yaptın bana ya.

Kadinalkolgodard,blogspot,com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder