ne olursan ol gel, ama çok uzun kalma

mevlevi tekkesi değil canım burası

29 Mart 2010 Pazartesi

avm'de ki kadına mektup

sayın bayan,

düşüncelerimden dolayı beni suçlayamazsınız, sayın bayan. düşünce suç değildir, sayın bayan.

bedenimin, beynimden bağımsız olarak verdiği tepkimeler, suç değildir. ben, sizin, o diz kapaklarınızın hemen üstünden başlayarak, dalgalanan ve kalça kısmı dar eteğinizi, ne niyetle giydiğinizden dolayı, sizi suçluyor muyum ? peki ya, deri çizmelerinize ne demeli, iç çamaşırınızı düşlersem bunu suç sayarsınız, o yüzden bahsetmeyeceğim, sayın bayan, ama göğüs dekoltenizden de bahsetmeden geçemeyeceğim, ben, sizin, insanlara iyi-kötü ayrımı yapmaya götüren, bahar geldi mi, çiçek açan, yaz eriklerinizden, bunların insanlara düşündürttüklerinden dolayı, sizi suçluyor muyum ? düşünce suç değildir, sayın bayan. düşüncelerimden dolayı beni suçlayamazsınız, sayın bayan. bütün gün, sizi düşündüm durdum, sizinle ilgili çok ayıp oyunlar kurdum, ama unutmayın ki, beni suçlayamazsınız, sayın bayan. bir sevgilinizin, eşinizin, aşık olduğunuz bir adamın olması, umrumda bile değil, bugün, sizi istediğim kadar, istediğim şekilde düşleyebilirim. belki de, bütün günü, hiçbir şey yapmadan sizi düşleyerek geçirebilirim. kırmızı rujunuzu, biraz abartısız buldum. buldum, kırmızı rujunuzu biraz daha sertleştirerek başlayabilirim, hem o süt beyaz teninizde nasıl da güzel ortaya çıkıyor, burnunuzun altında ki, çenenizin üstünde ki, başlı başına bir kadın olan dudaklarınız.

sayın bayan, sayın bayan, yalvarıyorum, ne olur siz de beni unutmayınız. biliyorum, pek düşünülecek bir vücuda sahip değilim ama, siz de benim düşüncelerimi düşününüz, böylece suçlanacak biri varsa ben olurum. hatta, yoluna kurban olurum, merak etme sen, sayın bayan.

sayın bayan, siz bu mektubu okuduğunuz sırada, ben, avmde, cafelerin olduğu katta, ortama en hakim masaya oturma cesaretini gösterip, utangaçlıktan pısmış, başımı öne eğmiş, tırnaklarımla oynuyor olacağım, ama mavi gözlerinizi görünce her şey değişebilir.

bunları teker teker düşünüyorum, beni suçlayamazsınız, düşünce suç değil, sayın bayan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder