ne olursan ol gel, ama çok uzun kalma

mevlevi tekkesi değil canım burası

17 Ocak 2012 Salı

sevgilisini hakir gören adamın hikayesi 2.bölüm

seni görünce izmir geliyor aklıma,
özlüyorum,
seni.

aylardır izmiri görmedim,
seni görünce izmir geliyor aklıma.

seni görünce izmir geliyor aklıma,
kaç gündür görmedim,
seni.

özlüyorum, izmiri.
seni.

ne zaman izmirli bir kadın görsem,
aşık oluyorum,
izmire.

seni ne zaman görsem,
aklıma izmir geliyor.

aşık oluyorum, izmire.
sana.

diye bir şiir yazmıştı sevgilisini hakir gören adam. sonra bir gün sevgilisi ona halil sezai diye herkesin bahsettiği ama sevgilisini hakir gören adamın asla dinlemediği ve dinlemekte istemediği adamdan bir şarkı çaldı şarap içerken..

ve sevgilisini hakir gören adam, bu şarkıyı sadece duydu asla dinlemedi. sonrasında sevgilisi ona sarılırken aklından şu dizeler geçiyordu:

seni görünce yozgat geliyor aklıma,
tiksiniyorum,
senden.

aylardır ayı görmedim,
seni görünce ayı geliyor aklıma.

seni görünce ayı geliyor aklıma,
kaç gündür uyurken horluyorsun,
ayı oğlu ayı.

tiksiniyorum senden,
uykundan da.

ne zaman horlayan bir ayı görsem,
tiksiniyorum,
senden de.

seni ne zaman uyurken görsem,
aklıma ayı yogi geliyor.

tiksiniyorum yogiden,
senden de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder