ne olursan ol gel, ama çok uzun kalma

mevlevi tekkesi değil canım burası

10 Mayıs 2010 Pazartesi

ne oldu, canım baykal

ne olduda, herkes bir anda, seni bu kadar çok sevmeye başladı. yoksa o çok sık alıntılatıdığın, ismet inönü'nün sözü, gerçek olduda, bu ülkede namuslu insan sayısı, namussuz insan sayısını mı geçti? ne oldu sayın baykal, partisine geçmek isteyen evli bir belediye başkanına, sekreteriyle olan ilişkisini sorduğunda, onunla da imam nikahım var cevabını alınca, tatmin olan erdoğan'a sende aynı cevabı mı verdin de, siyasi malzeme yapmayacakmış, bu görüntüleri.

zaten herkes, siyasi yoldaşların, rakiplerin bir sevmeye başladılar ki seni sorma, sütten çıkmış ak kaşık oldun birden, erkektir yapar oldun. babam söyler dururdu da, kızardım, sekreteri derdi, "tam olarak sekreteri değildi, şimdi milletvekili". şimdi onunla yaşadığın ilişkiye, evli bir adam olmana filan bi dediğim yokta, bu kadar insan var, senin partine oy veren, senin partin için çalışan, bunca sendikacı, emekçi, aydın, öğrenci, emekli, bunlardan ne yüzle bir daha oy isteyeceksin, mesela seçim listelerinde daha alt sıralarda bıraktıklarına, seçim listelerine almadıklarına, başrole giden yol yönetmenin yatağından mı geçer diyeceksin? merak ediyorum, sayın baykal.

bunları da geçiyorum, çünkü bunlara verilecek bir cevabın vardır senin. ne de olsa, parti senin. partini de, ideolojini de, seven bir adam değilim zaten. şimdi orda burda ismet inönü'ye laf edildiğinde, çanakkale geçilmezcilik oynuyorsun, başkomutan olarak. başkomutanım, sen erdal inönü gibi bir adamı, nasıl yedin bitirdin, hatırlıyor musun? işte o, bu ülkenin namuslu insanlarındandı. senin de en büyük namussuzluğun budur kanaatimce, canım baykal.

aynen aktarıyorum, bunu da duydum başkalarından, "hep suç sikende mi, sikilenin suçu yok mu", bence var, hala size oy veriyor olmak, size derken, bunu siyasi malzeme yapmayacağını söyleyenleri de kastediyorum, bence bu tam olarak siyasi malzeme yapılması gereken bir konudur. çünkü, dokunulmazlık, baraj, seçim kanunları yasası, siyasi partiler yasası gibi, tek adamlığı, oligarklığı, koruyan yasalar anayasamızda oldukça, bu ülkede ne demokrasi mücadelesi verenler, ne emekçilerin hakları için mücadele edenler, ne çevre, hayvan, sağlık, eğitim hakkı için mücadele edenler, bu mevcut filler tepişirken, ezilen çimenler olmaktan kurtulamayacaktır. onlar, ancak laiklik elden gidiyor, ordu darbe yapacak ve benzeri suni gündemlerle bizi aldatacak, kalanında pastanın çikolatasını bugün sen ye, ben çileğini yiyicemcilik oynayacaktır.

şimdi düşünüyorum da, meclistemedyadameydanlarda, ne güzel bir ahlakınız var hepinizin, ne de güzel insanlarsınız, o'nun ne olduğunu tartışmayacağım, ama galiba doğru söylemiş, bence iddia da etmemiş, serzenişmiş bence, elbette ki bacak arasında aradığından da söylememiş, ama sizin gibi namussuzların, bu ülkede güle oynaya cirit atacağını da görmüş bence, şimdi siz kendi namussuzluklarınızı hasır altı ederken, o adamı siyasi malzeme yapıyorsunuz, ben namussuz türkiye partisi'ni kuruyorum, ve araştırmalarım sonucunda, sizi partimizin ilk üyesi yapmayı kararlaştırdım, olur mu canım baykal ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder